Відповіді на типові запитання.

1. Чи можу я повернути або обміняти товар?

Так, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача» на товар, який не був у використанні, а також якщо збережено товарні пломби, ярлики і споживчі якості товару.

Для того щоб повернути або обміняти товар переконайтеся що:

- товар не використовувався, і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; 

- збережені всі ярлики і заводське маркування.

Деталі повернень у кожному випадку погоджуються індивідуально з менеджером магазину.

Важливо - НЕ вказуйте в товарно-транспортній накладної послугу - «зворотна доставка грошових коштів» (наложений платіж). При наявності цієї умови ми не зможемо отримати Вашу посилку, і Вам потрібно буде повторно йти у відділення компанії перевізника, щоб змінити умови доставки. 

Повернення грошей здійснюється на вказані Вами реквізити протягом 10-и робочих днів після отримання та огляду нами поверненого Вами товару.

2. Яка гарантія на товари?

На придбані в нашому магазині товари надається гарантія терміном від 2-х тижнів до 5 років, залежно від сервісної політики виробника. У випадку гарантійного ремонту витрати на ДОСТАВКУ несе Покупець.

3. Чи можлива доставка в Молдову, Росію, Білорусь та інші країни?

На сьогоднішній день доставка здійснюється транспортними компаніями тільки по Україні в населені пункти, де є предствництва транспортних компаній.

4. Що означає напис "Безкоштовна доставка" на фото товару?>

Напис "Безкоштовна доставка" - означає пересилання даного товару за рахунок магазину на відділення Нової Пошти або іншого, погодженого з менеджером магазину перевізника. Комісія за наложений платіж (в разі, якщо покупець вибирає оплату при отриманні) в безкоштовну доставку не входить і оплачується покупцем окремо за тарифами компанії перевізника.